Szukaj na tym blogu

sobota, 30 lipca 2022

Trzy krasnale

 Lipiec zbliża się ku końcowi więc pora zaprezentować kartkę, którą przygotowałam na zabawy blogowe. Wpadł mi w oko wzór z trzema krasnalami w zielonych czapeczkach. Ostatnio podobają mi się wzory z autkami.  Nie pozostało nic innego jak go wyhaftować, a potem stworzyć kartkę.


Haft gotowy!



Kartka o tematyce bożonarodzeniowej więc wędruje do Kasi, do zabawy Choinka 2022.


Kartka pasuje również do drugiej zabawy, prowadzonej przez Ulę,  Przepis na... co mi w duszy gra. Skorzystałam z wytycznych zawartych w bingo, wybrałam linię pionową: kwiaty, sznurek, brokat. Na poniższym zdjęciu próbowałam uchwycić brokat :)  Sznurek jest w rameczkach do haftu i napisu. Kwiaty są mało widoczne, ale są na pewno w grafice (poinsecja). 





Jak pewnie niektórzy wiedzą, w lipcu obchodzę imieniny. Dziękuję za wszystkie przemiłe życzenia, które napłynęły różnymi drogami. Szczególnie ucieszyła mnie tradycyjna wersja życzeń, Justynko dziękuję!




16 komentarzy:

  1. Aniu, karteczka jest prześliczna! Czy muszę pisać, ze byłaby arcydziełem, gdyby krasnale jechały czerwonym autem?;) Robienie kartek dla ciebie to przyjemność, cieszę się, że sprawiła ci radość. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, nie musisz pisać :) wiemy, wiemy..
      ale autko fajniutkie przyznasz. Przyjemnością jest robienie i wysyłanie, a także otrzymywanie np. od takiej mistrzyni jak Ty!

      Usuń
  2. Świetna kartka z krasnalami w aucie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są krasnale! Choć jeszcze żadnego nie wyszyłam 🙈 Kartka też super. I najszczersze życzenia imieninowe, nie wiedziałam, ale życzę wszystkiego najlepszego 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia!
      Będzie taka potrzeba, to wyszyjesz, są wzory, które zapadają w pamięć i poszukując do nich się wraca :)

      Usuń
  4. Fajne krasnalki:) bardzo super kartka wyszła

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne krasnale, a ich brody pięknie odbijają na mocnej czerwieni autka.
    Bardzo udana kartka.
    Pozdrawiam serdecznie w deszczową niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też deszczowo, czas dobry na picie kawy :)

      Usuń
  6. Wkomponowałaś w kartę super hafcik :).

    Dostałaś śliczną kartkę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, spóźnione ale szczere życzenia imieninowe 🌹🌻🌷
    Karteczka z krasnalami prześliczna a hafcik radosny i pięknie oprawiony:) Miło, dostawać karteczki od blogowych koleżanek, a takie piękne jak od Justynki to sama radość !
    Pozdrawiam serdecznie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftowane to moje ulubione karteczki . Twoja jest piękna !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna karteczka, krasnale rozbrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka :) uwielbiam takie z haftem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...