Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 lipca 2022

Różowe biscornu

 Zapisałam się do zabawy Kolorowe biscorniaczki prowadzonej przez Mariolę na blogu Haft i Patchwork, która zaczyna się w lipcu i trwa przez cały rok. Dawno nie robiłam żadnego igielnika, a te przydają się często osobom, które coś szyją, czy haftują. Wybrałam wzór i różowy kolor muliny, aby dopasować się do drugiej zabawy, w której biorę udział - Kolorowy rok



Trochę wyszywania, mozolnego zszywania i biscorniaczek gotowy!



Na środek wpasowała się różowa biedronka, a tak w ogóle czy takie naprawdę w przyrodzie istnieją?


Druga strona bardzo skromna ze zwykłym, białym guziczkiem.


Igielniczek bardzo dobrze czuje się wśród kwiatów cynii.



Wzorek prosty, wyszywało się bardzo przyjemnie. Odszukałam swój dawno temu zrobiony igielnik i co się okazało,  wtedy też wybrałam ten wzór :)    Spośród tylu wzorów, które sobie zapisałam znów wybrałam ten sam, musi coś mieć przyciągającego w sobie TU


Na koniec banery zabaw, do których ta praca wędruje: 





9 komentarzy:

  1. Fajny igielnik z różowym haftowanym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i kolor śliczny. A w cyniach ładnie się prezentuje.
    Coś w tym jest, że wybieramy wzory, które wybraliśmy wiele lat temu.
    Pozdrawiam Aniu, dobrej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny biscorniaczek, równiutko zszyty, śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny igielnik wyszyłaś i w kwiatkach faktycznie mu ładnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super igielnik. I biedroneczka rownież

    OdpowiedzUsuń
  6. Biscorniczek śliczniutki, a biedronka, choć może nie oryginalnej urody, pasuje do niego idealnie. Wzór prosty, ale bradzo efektowny.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...