Szukaj na tym blogu

piątek, 11 lutego 2022

Chusta - zimowy poranek

 Witam wszystkich! Na początku bardzo dziękuję za odwiedzanie i pozostawienie tylu miłych komentarzy. Dziś zaprezentuję chustę, która powstała w grudniu i ogrzewa szyję nowej właścicielki. Chustę wykonałam na drutach wzorem entrelac. Ten wzór mnie oczarował i powstają już kolejne rzeczy.


Chusta wyszła pokaźnych rozmiarów: szerokość 210 cm, a wysokość 100 cm
włóczka: kokonki nr 105, 3 nitki.


Delikatne, pastelowe kolory skojarzyły mi się z zimowym porankiem i wschodem słońca, które nieśmiało wyłania się zza łososiowo-różowo-bladobłękitnych chmur.

Nowa właścicielka mega zadowolona :) Nie blokowałam tej chusty, gdyż wolałam zostawić te wypukłości tak, jak zeszły z drutów dając odczucie miękkości i przytulności.

16 komentarzy:

  1. Przepiękna! Kolory faktycznie jak chmur. Cudny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się skojarzyło, gdyż często, niemal codziennie, podziwiam wschody słońca i niebo wielokrotnie miało takie barwy.
      Dziękuję za pochwały!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi też to zestawienie się podoba :)

      Usuń
  3. Przepiękna chusta i kolorki śliczne, miło otulić szyję taką ślicznotką 😊
    Pozdrawiam Aniu i dziękuję za wizytę 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno jeszcze jakiś czas w tym sezonie będzie potrzebna, bo chwilami robi się bardzo zimno. Najważniejsze, żeby spełniała swoją funkcję.

      Usuń
  4. śliczna! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta! Wzór i kolory cudne i do tego widać że jest ona milutka:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Entrelakowe chusty są śliczne a Twoja tym piękniejsza, że tak cudnie przenikają w niej kolory nitek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wygląda to połączenie pastelowych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!
    Śliczny jest wzór, pastelowe kolory i wykonanie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta!
    Te kolory są zniewalające..jestem pełna podziwu dla kunsztu:*
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to się stało, że do tej pory nie zauważyłam tej chusty! Przeciez jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna

    Zawsze chciałam ja zrobić ale druty to dla.mnie czarna ponco jest wzor na szydwlko . Kiedyś się skusze .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...