Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 kwietnia 2021

Przepis na... co mi w duszy gra - kwiecień

 Na kwiecień Ula zaplanowała optymistyczny lift kartki, którą wykonała. Kwiecień to też mój miesiąc :)

Mój lift jest bardzo luźną interpretacją, ale na pewno jest optymistyczny. 



Są kwiaty w optymistycznych kolorach. Nie pasowały mi tu koła zębate, ale jak się dobrze przyjrzeć, to te małe haftowane, białe kwiatuszki trochę takie koło przypominają, serce ma też taki zębaty brzeg.



Zamiast domku konewka :) Tu tak, jak w oryginale kilka warstw papieru, do przymocowania napisu zastosowałam sznureczek.



Mam nadzieję, że moja interpretacja będzie zaliczona :)

Jeszcze kolaż zdjęć z samym haftem.

Na koniec banerek od Uli w zabawie całorocznej.





6 komentarzy:

  1. Kartka jest prześliczna! Ja ją zaliczam na pewno!;) A wzorek jest obłędny, tulipany wyglądają tu jak żywe. Dziękuję raz jeszcze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dobrym momencie wpadł mi ten wzorek w ręce i skutecznie skusił :) Od razu wiedziałam dla kogo będzie przeznaczony.
      Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  2. Fantastyczna karteczka! Jestem zachwycona:) Konewka z tulipanami i serduszkiem to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wzór bardzo fajny, a całość... tak mi w duszy zagrało :)

      Usuń
  3. Super kartka, piękny hafcik i fajnie to wszystko zgrane. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo optymistyczna karteczka :) o to chodziło, żeby zrobić po swojemu :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...