Szukaj na tym blogu

piątek, 24 lutego 2023

Etui 2/12

 W lutym nauczyłam się robić kwadraty domino na drutach. Lubię takie facebookowe wyzwania :)



Wybrałam włóczkę wielokolorową o krótkich przejściach kolorów. Miałam tylko jeden motek więc nic większego bym z tego nie zrobiła.


Moje etui ma wewnątrz wszytą siateczkową podszewkę i zamyka się na suwak. Wszystko zszywałam ręcznie.



Już zadomowiły się w nim długopisy, myślę, że jest im tam wygodnie i cieplutko. 

Bardzo się cieszę, że nauczyłam się robić takie kwadraty, można wykorzystać różne resztki włóczek i stworzyć np. poduszki, kocyki, narzuty, czy sweterki. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny piórniczek Ci wyszedł. druty może czas się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, Ty to zdolniacha jesteś, jeśli zechcesz, to się nauczysz :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Idealny pomysł na wykorzystanie resztek, nic nie powinno się marnować :) Fajne etui powstało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne etui. Super pomysł na wykorzystanie resztek włóczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykorzystanie resztek, to zawsze wyzwanie. :)
    Piórnik jest bardzo fajny no i jakże przydatny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te kwadraty i rzeczywiście kocyk może być ciekawy bo i etui wygląda świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...