Szukaj na tym blogu

wtorek, 21 lutego 2023

Biscornu - luty

 Luty kojarzy się z walentynkami i takie jest biscornu - z serduszkami. Sam haft był prawie gotowy na 14 II, ale zszywanie musiało trochę poczekać. Haftowałam na białej kanwie 16 ct. czerwoną muliną, wzorek bardzo prosty, a efektowny.



Widok z góry i strona od spodu, mniej ozdobna, na środku dodałam malutkie czerwone koraliki.




Tak wyglądał haft jeszcze przed zszyciem.


Dla formalności jeszcze banerek zabawy u Marioli.


Dziękuję za Wasze komentarze, miło mi się je czyta :)

10 komentarzy:

  1. Śliczne biscornu, jest czerwień i serduszka czyli biscorniaczek walentynkowy:) Dziękuję za udział w zabawie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł igielniczek!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny igielniczek wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i naprawdę Walentynkowy.
    Dziękuję za życzenia, Aniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam te krzyżykowe drobiazgi misternie haftowane, cieszące oko. Pozdrawiam 🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biscornu :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny igielnik. Dla mnie to zszywanie to jakaś magia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super igielnik z haftowanymi sercami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...