Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 sierpnia 2022

Pomysł na pomarańczowy

 Znów udało mi się połączyć dwie zabawy i wykonać do nich jedną pracę. U Uli jest bingo sierpniowe. Ja wybrałam linię pionową: morski, napis, sznurek. Morski to u mnie jest konik, ale też kolory morskie są widoczne w tle. Napis i sznurek też się  wpasowały na kartkę.




A tu widać jak się rodził konik morski :)


Konik w przeważającej mierze jest w odcieniach pomarańczowego, a także rameczka ma ten kolor więc pasuje do zabawy u Kasi - Kolorowy rok.

Banerki zabaw:




4 komentarze:

  1. Gdzie ty tego konika znalazłaś, jest świetny! :) Bardzo mi się podoba kartka, jest taka wakacyjna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, znalazłam gdzieś w odmętach Internetu :)
      Jeszcze wakacyjna, bo za chwilę ten błogi czas się skończy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przepiękna kartka :) cudny konik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...