Szukaj na tym blogu

piątek, 31 grudnia 2021

Z Nowym Rokiem


 

Kochani, na nadchodzący Nowy Rok 2022 życzę Wam wszystkiego, co potrzebne, aby spełniać swoje marzenia, a przede wszystkim zdrowia, pomyślności i miłości.



Trochę mnie tu nie było, co nie znaczy, że nic nie powstawało. Tworzyłam wiele rzeczy w różnych technikach, ale zabrakło mi siły i czasu na pisanie postów na blogu. Niestety po raz pierwszy nie wywiązałam się z zabaw. Musiałam dać sobie trochę wolnego od blogowania, myślałam nawet by to zakończyć. Jednak szybko przegoniłam te myśli, gdyż jest tu niemały kawałek mojego życia, przyjaźnie, które trwają mimo różnych zawirowań. 
Mam nadzieję, że z Waszą pomocą wytrwam w postanowieniu systematycznego pojawiania się tu i prezentowania tego, co aktualnie tworzę. 
Dziękuję, że jesteście!

14 komentarzy:

  1. Wreszcie Jesteś!
    Ja też często mam wątpliwości,czy kontynuować blogowanie.Jednak, tak jak piszesz, jest tu część naszego życia i trudno to porzucić.Mam wątpliwości,ale ten blog mnie mobilizuje do rozwoju.Wreszcie, są tu ludzie, z którymi wspólnie tworzę naszą bloggsfere przyjaźni.
    Szczęśliwego Nowego Roku,Aniu.
    Zdrowia, radości, pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że myślimy podobnie. Z chęcią wraca się do miejsc, gdzie się dobrze czujemy, dotyczy to też blogosfery.

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego na ten nowy rok, dużo zdrowia i spełnienia wszystkich planów oraz marzeń.
    Czasem warto zrobić sobie przerwę w blogowaniu, najlepiej się bowiem pisze, gdy się jest w 100% pewnym, że ma to dobry sens i przynosi to radość...
    Pozdrawiam i powodzenia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu!
      Radość tworzenia trwa cały czas, gorzej było niestety z publikowaniem postów. Mam nadzieję na poprawę w tym względzie.

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego, a zdrowia najlepszego w 2022 roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O zdrowiu myślimy teraz o wiele częściej.

      Usuń
  4. Powiem ci szczerze, że też czasem nachodzą mnie myśli czy jest sens dalej pisać bloga. Ale szybko te myśli przeganiam i tworzę nowego posta. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To jest nas więcej, które mają takie dylematy :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że Jesteś! Dużo dobrego w 2022 roku. Dużo siły, miłości i zdrowia na każdy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wracam z nową energią, przynajmniej mam taką nadzieję :)

      Usuń
  6. Aniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku ❤️ Ja się cieszę, że 2021 już za nami i mam nadzieję, że teraz będzie więcej radości, a mniej zmartwień, czego życzę również Tobie i całej Twojej rodzinie. Może i nie ma się już tyle czasu na bloga, ale nie warto porzucać go całkiem, choćby raz na jakiś czas, ale pisz, zawsze to jakaś odskocznia od dnia codziennego:)) Trzymaj się cieplutko i czekam na Twoje XXX:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia!
      Bez takiej odskoczni do robótek, to było by trudno przetrwać. Wszelkie xxx, szydełko, druty, papierki, scrapki itp. działają relaksująco i kojąco na psychikę.

      Usuń
  7. Aniu, mam to samo! Mam nadzieję, że w przyszłym roku bedziemy się mobilizować do dalszego blogowania.:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!🍾😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, oczywiście postaram się mobilizować Ciebie, ale proszę o to samo :) Razem damy radę!

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...