Szukaj na tym blogu

piątek, 9 lipca 2021

Czas spełniania marzeń

 Emerytura to czas kiedy można realizować swoje marzenia, to czas oddechu od pracy zawodowej. Taką wolność uzyskała koleżanka z pracy i na tę okoliczność przygotowałam kartkę. Wzór, który wyszukałam w czeluściach internetu pasował mi idealnie do tej osoby. Burza loków w różnych odcieniach brązu, różne papierzyska, teczka, to wszystko opisywało emerytkę.


Kartka wzbudziła nieskrywany zachwyt, co dla mnie było niezwykle miłe :)
Tu haft w całej okazałości, szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia przed wyhaftowaniem backstichy, bo wtedy widać ile one dają.


Wszystkie kwiatuszki i ozdobne detale wykonałam własnoręcznie, białe listki wycięłam puncherem, a te zielono-niebieskie powstały z koronki.



Kartka jest dość duża i koleżanka powiedziała, że oprawi ją sobie w ramkę.




W środku napisałam spersonalizowane życzenia z sentencją:


"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj."
Mark Twain

Myślę, że to również dobre życzenia na czas wakacji więc łapcie wiatr w żagle i spełniajcie marzenia.

9 komentarzy:

  1. O, jaki słodki wzorek! Ale się zgrałyśmy, ja też właśnie prezentuję kartkę dla emerytki!:) Śliczna jest twoja kartka, super, że się spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka ze świetnym hafcikiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka.
    Obecnie możemy kupić dosłownie wszystko, ale taka spersonalizowana kartka, wykonana dla konkretnej osoby jest jedyna i niepowtarzalna.
    I Twoja koleżanka przechodząca na emeryturę to doceniła, bo rzeczywiście wszystko jest tu dopracowane, dopięte na ostatni guzik i wygląda świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną karteczkę zrobiłaś. Nic dziwnego, że koleżanka jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ten zachwyt nie dziwi, piękna kartka ze wspaniałym wzorem. Ślicznie ją zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo urokliwa kartka :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka i równie piękne i mądre życzenia. Myślę, że koleżance się spodobał prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...