Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 sierpnia 2020

Wielkanoc przez cały rok - sierpień

Witajcie, dziś przybywam z kartką.  Dziękuję za miłe słowa dotyczące naszych wędrówek rowerowych, które dają nam wiele radości, a jednocześnie wzbogacają poznawczo. 

Korzystając z wolnego czasu przygotowałam kartkę w zabawie całorocznej Wielkanoc 2020/2021. Wykorzystałam hafcik z gąską, który umieściłam na ozdobnym papierze własnej roboty metodą decoupage, a do tego trochę ozdobników, napis i kartka gotowa.


Zbliżenie na gąskę :)



Bazie z wykrojnika,  a reszta to już własnoręczne wycinanie więc nie koniecznie jest równo :)


Zabawę zorganizowała prowadząca bloga: The Primitive Moon


16 komentarzy:

  1. Gąska jest fajniutka :).

    Cała kartka super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja kartka, nie wiedziałam, że można ją robić metodą decupage :) hafcik w bazie wygląda uroczo. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu robię papiery ozdobne metodą decoupage, czasem mi brakuje gotowych i to jest świetna alternatywa żeby zrobić tak, jak mi w duszy gra :)

      Usuń
  3. Super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, kartka wyszła super, aż bym na chwilę się przeniósł w ten wielkanocny klimat. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Na blogach już mnie nic nie zdziwi, nawet wielkanocne w sierpniu;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Taka zabawa całoroczna więc i w sierpniu może być Wielkanoc, a za chwilę pewnie zrobię pracę bożonarodzeniową :)

      Usuń
  6. Śliczna kartka! Gąska urocza!
    Aniu, jak się montuje hafcik w takim kółku- rameczce?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Potrzebny jest hafcik oczywiście,
      wycięta okrągła rameczka, można posłużyć się wykrojnikiem lub wyciąć nożyczkami,
      kółeczko z kartonu wielkości rameczki, które podklejam pod haft żeby nie prześwitywało tło,
      a potem to już tylko montowanie wszystkiego jak podpowie wyobraźnia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Gąska taka urocza... Świetnie ją wkonponowałaś w kartkę.:) Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft łabędzia jest bardzo uroczy i piękny. Nadaje się do dekoracji poszewki na poduszkę.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna karteczka Aniu ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...