Szukaj na tym blogu

piątek, 21 sierpnia 2020

Koszyczek ze sznurka

 Witam serdecznie. Na początek dziękuję za zaglądanie i komentowanie, pod ostatnimi postami pojawiło się sporo miłych słów. Upały nie odpuszczają, a ja jednak wolę temperatury typowe dla klimatu umiarkowanego. Mimo takich niedogodności coś tam robię :)  Zakupiłam ostatnio trochę sznurków o grubości 3 mm, które idealnie nadają się do zrobienia koszyczka.  Początkowo szydełko nie chciało śmigać tak jak zazwyczaj, było trochę ciężko ze względu na grubość sznurka, a ja nie byłam przyzwyczajona do takiego materiału. Potem szło zdecydowanie lepiej i w szybkim tempie powstał koszyczek. 


Jest niezbyt duży: średnica 10 cm, a wysokość 8 cm. Od pierwszego wejrzenia przypadł do gustu szydełkom, od razu rozgościły się w jego wnętrzu. Myślę, że sprawdzi się również jako pojemnik na długopisy i inne przybory piśmienne.


Zastosowałam tu kilka wzorów. Dno też szydełkowe, w sprzedaży są dostępne ze sklejki i może kiedyś się skuszę na takie.



Już myślę nad kolejnym koszyczkiem, na pewno będzie miał większą średnicę i będzie niższy. Chciałabym zrobić też torbę ale zastanawiam się czy nie będzie zbyt sztywna z tego sznurka. 

Miłego weekendu i czasu na przyjemności. Trzymajcie się zdrowo!

12 komentarzy:

  1. FANTASTYCZNY!!!Super wygląda taki koszyczek-organizer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powiem nieskromnie, że też mi się podoba :)

      Usuń
  2. Świetny pojemniczek! Też trochę robiłam ze sznurków, więc wiem o czym piszesz;) Trzymam kciuki, by powstały następne, bo pojemników nigdy dość.
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To prawda, pojemniczki, koszyczki zawsze się przydają, w każdej ilości :)

      Usuń
  3. Śliczny koszyczek, szydełka świetnie się w nim prezentują. Kolor jest uniwersalny, podobają mi się również zastosowane wzory.
    Miłego weekendu, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Kupiłam też inne odcienie szarego, biały, beże więc będę mogła je łączyć ze sobą :)

      Usuń
  4. Aniu koszyczek jest super.Ja robiłam torbę i powiem Ci,że wcale nie jest taka sztywna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu! W takim razie będę próbować :)

      Usuń
  5. Super jest! Moje koszyczki robię z 5 mm sznurka, wyobraź to sobie! Też mam zakusy na torbę, ale może z mniejszego sznureczka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Wyobraź sobie, że miałam już w koszyku na allegro sznurki 5 mm ale zanim się ostatecznie zdecydowałam to już zostały wyprzedane. Nie pozostało mi nic innego jak kupić te cieńsze i teraz cieszę się, że tak się stało.
      Musimy spróbować z tą torbą!

      Usuń
  6. Aniu koszyczek super, fajnie wzorki dobrałaś, a powiem ci, że robiłam torbę i ze sznurka 3 mm i z 5 mm, trzeba uważać jaki wzór z 5mm, jak duża torba to z 5mm może być ciężka. Uważaj bo sznurki wciągają ;)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...