Szukaj na tym blogu

środa, 28 czerwca 2023

Biscornu - czerwiec

 To już ostatnia odsłona zabawy Kolorowe biscorniaczki u Marioli z bloga Haft i Patchwork. Dziękuję Ci za pomysł i prowadzenie tej zabawy, za ciekawe pomysły na temat danego miesiąca. Z czasem u mnie było różnie, ale najczęściej na haft pozostawało go niewiele. Najważniejsze, że dałam radę!

Tematyka czerwcowa ma kojarzyć się z dziećmi, zabawkami itp. Ja wybrałam latawce, bo dzieci bardzo lubią je robić, a potem puszczać i obserwować jak unoszą się z wiatrem.





Tu biscorniaczek w fazie przygotowań.



Na koniec zestawienie wszystkich moich prac. Z przyjemnością robiłam każdy igielnik. Teraz zastanawiam się jak to możliwe, że już finisz, że tak szybko to zleciało.



1 komentarz:

  1. Sympatyczny biscorniaczek z kolorowymi latawcami. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...