Szukaj na tym blogu

czwartek, 5 stycznia 2023

Opaska 1/12

 Pierwszą moją pracą w nowym roku jest opaska. W grupie na fb ćwiczymy różne wzory na drutach i uczymy się wykonywać różne dziergadełka. Ja co prawda potrafię robić na drutach od dziecka, ale przez długi czas po prostu nie miałam na to czasu. Teraz odkrywam tyle różnych możliwości, rozwiązań technicznych, o których wcześniej nie miałam pojęcia więc mam się czego uczyć. 

A oto i moja opaska



Wzór znałam ale od dawna nic nim nie robiłam, fajnie było odświeżyć go sobie.

W ubiegłym roku wywiązałam się w terminie ze wszystkich zabaw. Jestem z siebie bardzo zadowolona. W jubileuszowej zabawie Choinka 2022 otrzymałam wyróżnienie. Cieszę się, że zabawa będzie kontynuowana.



9 komentarzy:

  1. Ładna opaska. Wygląda na ciepłą i mięciutką. Śliczny kolor.
    Gratuluję pięknego wyróżnienia.
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dziś po raz pierwszy ją testowałam, jest milutka i cieplutka :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna i na pewno milutka opaska, przyda na zimowe chłody.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Opaska sprawdziła się znakomicie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Twistopaska ślicznie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostaje życzyć wytrwałości w rozwijaniu pasji i wielu nowych inspiracji w 2023 roku 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Opaska fajnie się prezentuje. Zaletą pracy z drutami w odróżnieniu do robótek wykonywanych na szydełku... Jest miękkość i delikatność opaski, którą tu widać.... Jak gdyby była utkana z pajęczej nici :) Super! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opaska bardzo praktyczna i w ładnym kolorze ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...