Szukaj na tym blogu

piątek, 22 kwietnia 2022

Poświątecznie dziękuję

 Święta upłynęły w radosnej, rodzinnej atmosferze oczywiście minęły zbyt szybko. Uświetniły je życzenia, które dotarły różnymi drogami, za co z całego serca dziękuję. Chyba wszyscy zauważamy, że tradycyjnych kartek wysyłamy coraz mniej, ale to właśnie one sprawiają najwięcej radości.

Dziękuję: Gosi z Mamelkowa


Beacie


Promykowi :)




Wszystkie niesamowicie piękne, wykonane z dbałością o szczegóły i w wiosennej kolorystyce.

6 komentarzy:

  1. :) uff w końcu doszła:)
    Ja na moją czekam. Od teścia też nie doszła... Tu było kilka dni wolnych od pracy (w sensie nie pracowały m.in. banki ani urzędy pocztowe), więc czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo piękna! Masz ogromne pokłady zdolności.
      To wszystko wyjaśnia, skąd te opóźnienia.
      Uściski!

      Usuń
  2. Aniu karteczki otrzymałaś przepiękne! To, że ktoś o nas pamięta to rzecz bezcenna 😊
    Moje święta też za szybko się skończyły 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwróciłam uwagę, że ci się podobała właśnie ta kartka, więc od razu uznałam, że będzie dla ciebie.:) Ściskam, Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowicie miłe :)
      Jeszcze długo postoi sobie na półce, muszę nacieszyć oczy.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...