Szukaj na tym blogu

sobota, 26 marca 2022

Kartka z żółto-niebieską bombką

 Przyszła pora na wywiązanie się z kolejnych zabaw. Przygotowałam haftowaną bombkę w kolorach, które teraz dominują wszędzie, czyli żółtym i niebieskim. Powstała kartka bożonarodzeniowa więc bierze udział w zabawie Choinka2022.





Logo zabawy


Kartkę wykonałam zgodnie z wytycznymi zabawy Pomysł na... co mi w duszy gra, bingo marcowe. Wybrałam linię pionową: wstążka, żółty, pędzel. 

Wstążkę i żółty widać na pierwszy rzut oka, natomiast pędzel - promarker brush posłużył mi do pomalowania napisu.  Mam nadzieję, że Ula przyjmie taką interpretację.



12 komentarzy:

  1. Pomysłowa ta karteczka:)
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!
    Bombeczki wyglądają super wśród igliwia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartkę wykonałaś, a bombka ślicznie wyhaftowana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Bombka w tych kolorach nasunęła się sama ze względu na sytuację na Ukrainie.

      Usuń
  4. Śliczna karteczka powstała a pomysł z haftowaną bombką w tych kolorach jest extra 😊
    Idealne połączenie dwóch zabaw.
    Pozdrawiam słonecznie😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowa karteczka Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i pomyslowa kartka. Wiem, wiem mało odkrywcza jestem, ale to przez chorobę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że umieszczenie tej wyhaftowanej bombki na kartce w był strzał w dziesiątkę:)A jej kontrastowa żółta barwa ,to przysłowiowa wisienka na torcie:)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie dwóch zabaw :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...