Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 maja 2021

Zabawy - Choinka 2021 i Pascha

 Kończy się maj więc szybciutko prezentuję prace wykonane w zabawach. Na początek Choinka 2021. Przygotowałam kartkę z haftem, a tym razem wybór padł na małe auto wiozące na dachu choinkę.




Tu sam haft w momencie ukończenia.



Banerek zabawy u Kasi 


Kolejna zabawa u Małgosi, do której dołączam teraz więc prezentuję dwie prace za kwiecień i za maj. W zabawie brałam już udział w pierwszej edycji, to i teraz nie może mnie zabraknąć :)

Z Wielkanocą nieodzownie kojarzy mi się sernik, a ten jest z dużą ilością żurawiny. Wcześniej zrobiłam z dodatkiem rabarbaru i zniknął tak szybko, że nie zdążyłam zrobić zdjęcia. Nieoczywiste połączenie dało świetne doznania smakowe.


Mała serwetka szydełkowa może być dekoracją do małego koszyczka wielkanocnego, albo jako podkładka pod filiżankę.


Do serwetki dołączyło szydełkowe jajo, słabo niestety usztywnione, bo robiłam na szybko. Na pewno do Wielkanocy nabierze właściwego kształtu.



Tu też dołączam banerek.

9 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka! Ten haft jest super:) Wielkanocne dziergadełka też fajne. Sernik przechwycam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności narobiłaś :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe świąteczne prace. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czerwone autko. Urocza kartka.
    Sernik wygląda pysznie! Uzmysłowiłaś mi, że dawno nie piekłam ciasta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne skojarzenia co do Wielkanocy i sernika :) Hafcik bardzo fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajniutka karteczka, a tym sernikiem spowodowałaś mój slinotok :) Pozdrowionka Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i apetyczne prace. Hafcik z choinką idealny na świąteczną kartkę. Wielkanocne ozdoby śliczniutkie, a sernik wygląda apetycznie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Aniu jak mogłam Cię przeoczyć...bardzo przepraszam, ale chyba covid zupełnie namieszal mi w głowie, zaraz wstawię do galerii Twoje prace, ja dawno nie miałam szydelka w rękach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...