Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 grudnia 2020

Choinka 2020 - grudzień

 Dziś przychodzę z ostatnią pracą w całorocznej zabawie Choinka 2020 zorganizowanej przez Kasię (xgalaktyka2.blogspot.com). Przygotowałam trzecią bombkę z sówką i dzięki temu mam już trzy z jednej serii. Wzorek nieskomplikowany, robi się szybko i akurat pasuje do niewielkich styropianowych bombek. A oto i ona:


tym razem z niebieskim szaliczkiem :)



Najlepiej czują się wszystkie razem, chyba czują, że są z jednej rodziny.



Zapakowane w przezroczystej tubie czekają na swoją kolej, aby zająć jak najbardziej dogodne miejsce na choince. 



Kasiu dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie tej zabawy, dzięki której przygotowałam i kartki i ozdoby na choinkę.

Zestawienie wszystkich prac z 2020 roku.



i jeszcze banerek zabawy




11 komentarzy:

  1. Fajna ta bombeczkowa rodzinka:)
    Wszystkie prace super się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję pięknie za śliczną karteczkę z pingwinkiem i obrazek święty:* Mama pokazała mi wszystko przez Whatsappa:)
      Ps. Mam nadzieję, że moja karteczka też do Ciebie dotarła:)

      Usuń
    2. Cieszę się, że mogłaś chociaż zobaczyć :)
      Na ten moment niestety jeszcze jej nie było...

      Usuń
  2. Śliczny komplecik powstał :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nie wiem... Moim zdaniem brakuje sówki z czerwonym szaliczkiem...😉 Śliczne te bombki, i śliczne wszystkie prace z całego roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgadzam :)
      Gdy się zbierze wszystkie prace, to się okazuje, że jednak coś się robiło przez ten rok.

      Usuń
  4. Przede wszystkim zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Twoje sówkowe bombeczki są przeurocze!
    Bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie i wszystkie piękne prace, które w niej stworzyłaś <3
    Mam nadzieję,że spotkamy się w kolejnej edycji :*
    Szczęsliwych i spokojnych Świąt Kochana :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje bombeczki są przeurocze, no cudo! Wszystkiego dobrego na te Święta, niech to będą chwile pełne radości, a przede wszystkim zdrowia. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe trio 😉
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...