Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 maja 2020

Kartki na BN - maj, Choinka 2020

Wpadam na chwilę, aby pokazać moją interpretację kartki wg wytycznych przygotowanych przez Ulę. W maju robimy niekończącą się kwadratową kartkę lub brązowy + niebieski. Ja wybrałam trzecią wersję, czyli połączenie obu wersji.


Baza niekończącej się kartki jest brązowa, niebieski jest ale w śladowych ilościach, mam nadzieję, że Ula zaliczy :)



Ilość zdjęć też niekończąca się, gdyż chciałam pokazać różne możliwości rozłożenia tej kartki  ;)






Taka forma kartki przypadła mi do gustu, jest jednak kilka "ale". Brakuje mi tu miejsca na wpisanie życzeń, mam też wątpliwości czy osoba, która wcześniej nie spotkała się z taką formą będzie wiedziała jak ją rozkładać. A może się mylę! Może to będzie niespodzianka, odkrywanie różnych ustawień obrazków będzie fajną zabawą.



Na koniec tradycyjnie banerek od Uli. 

Na ostatnią chwilę zdążyłam jeszcze zmontować kartkę na zabawę u Kasi Choinka 2020.
Prosta, bez dodatkowych ozdób.



Przepraszam za brak odwiedzin na Waszych blogach, obiecuję wkrótce to nadrobić.

7 komentarzy:

  1. Dla mnie super! Może po prostu przy jednym kwadraciku zrobić małą kieszonkę i tam włożyć życzenia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny taki składaczek. Nie spotkałam się jeszcze do z taką kartką. Druga kartka też bardzo fajna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zawsze takie wątpliwości co do wymyślnych kartek. Ale w sumie można je wysłać do blogowych koleżanek, one będą wiedziały co i jak.;) Karteczki super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna ta niekończąca kartka jest :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo, wygląda wspaniale. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dziewczyn ma takie rozterki jak Ty ;) niektóre poradziły sobie z życzeniami.
    Świetna karteczka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulcia daje nam czasem trudne"zadania domowe" Ale Ty Kochana poradziłas sobie wspaniale.
    Obie karteczki prezentują się pięknie.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...