Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 marca 2020

Wielkanoc 2020

Zapisałam się na całoroczną zabawę Wielkanoc przez cały rok zorganizowaną przez autorkę bloga The Primitive Moon. Zrobiłam kilka hafcików wielkanocnych, a teraz przyszedł czas na realizację projektu. Obecnie najbardziej potrzebne mi będą kartki więc takowe teraz powstają. Oto pierwsza z nich:


 Zajączek w towarzystwie azalii, którą dostałam od męża na Dzień Kobiet :)  dbam o nią więc się odwdzięcza bujnymi kwiatami.





W związku z pandemią koronawirusa pracuję zdalnie z domu, wydawało mi się że będę mieć więcej czasu na robótki. Nic z tych rzeczy! Na szczęście udało mi się wywiązać z zadania terminowo. Wkrótce zaprezentuję kolejne kartki, które teraz oczekują na skomponowanie ich w całość, a to nie jest takie oczywiste, żeby poprzestać na jednym pomyśle, gdy w głowie jest kilka wersji  :)
Trzymajcie się zdrowo!

13 komentarzy:

  1. Piękna! Typowo wiosenna! Zajączek z koszykiem kwiatów- śliczny! To zdalne nauczanie...ach szkoda słów! Poza tym sytuacja nie jest normalna, więc wszyscy to odczuwamy!
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka:) Szkoda, że w tym roku nie można ich wysłać... no nawet ja dwie poczyniłam;)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! U mnie czasu zdecydowanie mniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna świąteczna karteczka :) Zrobiłam 4 hafciki wielkanocne i... leżą. Może za rok je wykorzystam na kartki.
    Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy zajączek! I cała kartka również.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka! Zajączek niezwykle uroczy. Azalia niesamowicie u Ciebie kwitnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca! Aniu, zdrowia, zdrowia i dzielności w tym wszystkim! Ja również pracuję z domu, ale jakoś cały czas wielce zajęta jestem i wcale nie mam wrażenia, że jest więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna zającowa kartka Aniu. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka! Byłabym naprawdę zachwycona, jakbym dostała taką na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza i pozytywna karteczka...od razu wywołuje uśmiech na twarzy.
    Ślicznie oprawiłaś tego przystojnego zajączka:)
    Pozdrawiam słonecznie:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wspaniałych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych. Mimo tej inności by były dobre i pełne miłości:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...