Szukaj na tym blogu

sobota, 23 marca 2019

Kartka wielkanocna_6 i 7

Kolejne kartki na Wielkanoc już gotowe. Wiosna już daje o sobie znać, trochę nieśmiało, delikatnie zieleń wdziera się w nasze otoczenie. Baza kartki u mnie też jest zielona. Zachęciłyście mnie pochwałami pod poprzednią kartką więc znowu było malowanie kredkami akwarelowymi, wycinanie, trochę decoupage, a wszystko po to, aby kartka emanowała radością. Mam nadzieję, że się udało.



Próbowałam zrobić palmę wielkanocną, a dla pewności, że to chodzi o te święta dodałam jajeczka i ptaszka :)




Na drugiej zrobiłam kwiatowy  wieniec, który także został pokolorowany przeze mnie.



Trochę symboli świątecznych, nie mogło zabraknąć pisanek, baranka i zajączków.



W taki sposób moje kotki wypatrują wiosny :)


Jako pierwsze zakwitły krokusy, mam ich niewiele, ale i tak cieszą oczy.


Wraz z powiewem wiatru unosi się woń fiołków, coś cudownego, jakby ktoś rozpylał perfumy.


 Dziś pracowałam w ogródku, koty dzielnie mi towarzyszyły i na swój sposób pomagały, a potem zmęczone zasnęły :)


 Dla mnie też był to bardzo pracowity dzień, ale mocno przygrzewające słonko zachęcało do działania.

11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki! Ta z palmą mega oryginalna.
    A kociaki przesłodkie:)
    Uściski:)
    Ps. A my spędzimy Wielkanoc w PL:)))Już się cieszę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale! Cieszę się razem z Tobą :)
      Dziękuję za pochwały.

      Usuń
  2. Śliczne karteczki,wspaniale zaprojektowane i wykonane. Wczoraj trochę przeglądałam w sklepach różne przydasie do kartek,ale to najłatwiejsza rzeczy- zgromadzić potrzebne elementy, potem jest więcej pracy, kombinowania, wymyślania. Uświadomiłam sobie,że zrobienie takiej karteczki to nie jest taka prosta spraw i chylę czoła przed osobami, które robią takie karteczki jak Ty.
    Koty to bardzo milusie stworzonka!
    Twoje krokusy mają piękny kolor, fiołeczki o odcień ciemniejsze, śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zrobienie kartki, choć wydaje się to proste, wymaga dużo czasu. Nawet, gdy tych dodatków już się trochę zgromadzi, to i tak wiele elementów kompozycji powstaje w danym momencie tworzenia i trzeba coś jeszcze wymyślać, dorabiać.
      Dziękuję za Twoje słowa!

      Usuń
  3. Bardzo sympatyczne karteczki Ci wyszły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne obie kartki! A palma wielkanocna prawie taka jaką kiedyś widziałam w Nowym Sączu na rynku.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kartki :) ja też się musze wreszcie zabrać za robienie karteczek bo znowu bede wszystko na ostanią chwilę ogarniać

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne kartki Aniu, a kotki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki! Twoje koty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne kocury! Od razu widać, że się narobiły bardzo. Nasza Luśka też zawsze dzielnie we wszystkim pomaga :)
    Kartki cudne i zdecydowanie czuć już wiosnę. Nareszcie można spacerować i spacerować i spacerować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie robi się ciepło. A kartki cudne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...