Szukaj na tym blogu

wtorek, 25 września 2018

Barwy jesieni

Jesień cieszy nasze oczy różnymi darami, bogactwem barw, zapachów. Kwitną ostatnie słoneczniki, dając pyszne nasionka ptakom.


W pełnej krasie są teraz astry - królowe jesieni.



Dynie swoimi słonecznymi kolorami napełniają różne miejsca w domu. Pięknie wyrosły i pomyśleć, że wcześniej były ciemnozielone :)




Jak na razie ta dynia jest największa :) Piszę na razie, bo dwie takie jeszcze rosną i przybierają na wadze w oka mgnieniu.


Bardzo lubię zupę z dyni, a jeszcze bardziej placki. Napiszcie jakie są Wasze ulubione potrawy z dyni?

8 komentarzy:

  1. Prześliczne i słoneczniki, i astry.Ja w tym roku kupowałam astry na targu i nie były tak piękne i okazałe jak Twoje. Ludzie mówili,że to przez suszę. Dynie też urocze. Z dyni zawsze robię pikantną zupę- krem. Kiedyś lubiłam mleczną z dynią,ale nikt oprócz mnie w domu tego nie jadł, bo narzekali ,że mdła.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zupa dyniowa na mleku to smak mojego dzieciństwa, zawsze robiła taką moja mama.

      Usuń
  2. Uwielbiam zupę krem z dyni,ale moim faworytem jest pasztet:)no i frytki pieczone w piekarniku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować frytki z dyni. Ostatnio frytki robiłam z batatów, też pieczone w piekarniku. Pychotka!

      Usuń
  3. Aniu,ja też lubię zupę z dyni-krem-jest pyszna!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dynie! Nie pomogę w kwestii przepisów, bo jakoś nigdy nic z dyni nie robiłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienne kwiaty maja swój urok....pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudowne jesienne dary :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...