Szukaj na tym blogu

sobota, 5 listopada 2022

Chusta "Powiew świeżości"

 Przedstawiam moje najnowsze dzieło szydełkowe - chustę. Włóczka, z której ją wykonałam to KOKONKI, mieszanka 50% bawełny i 50% akrylu, 3-nitkowa o długości 1000m. Robiłam ją szydełkiem 2,5 mm (zalecane 2-4mm), wybieram zawsze szydełko o mniejszej średnicy, gdyż robię dość luźno.


Kolory skojarzyły mi się z powiewem świeżości i taką też nazwę jej nadałam. 


Wzory dobierałam sama i powiem nieskromnie, że mi się bardzo podoba. 




Takie kolory: turkusowy, błękitny, miętowy, szary, biały, które płynnie przechodzą jeden w drugi są ulubionymi kolorami mojej przyjaciółki. Na ostatnie kilka rzędów dodałam jeszcze trochę innej włóczki aby chusta miała większy rozmiar i żeby kończyła się ładnym brzegiem.



Chusta jest już u nowej właścicielki, mam nadzieję, że się podoba.

8 komentarzy:

  1. Śliczna chusta o pastelowych kolorach. Bardzo ładny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, na pewno zachwyca właścicielkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczności i te pastelowe kolory - bajka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale dobrałaś poszczególne wzory i wyszła piękna chusta. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta i w sam raz na najbliższą zimę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca! Nazwa pięknie do niej pasuje:) Właścicielka pewnie zachwycona..moim marzeniem jest zrobić sobie kiedyś chustę. Kiedyś... Na razie wybieram kokonki i podziwiam wszelakie chusty... Twoja jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...