Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 października 2020

Dla fajnej babki :) oraz tort na I Komunię

 We wrześniu obchodziła imieniny pewna fajna babka i z tej okazji przygotowałam kartkę okolicznościową. Dokładnie w tym samym dniu dziesiąte urodziny miał Wojtek. Do zrobienia kartki wykorzystałam haft z babeczką udekorowaną truskawką, bo wiem, że je lubi.




Polubiłam wycinanie i dlatego właśnie kartkę zdobią wycięte kwiaty, które pochodzą z zeszytu "Flora Book" z elementami do wycinania.



Dodatkiem do kartki był breloczek, wewnątrz którego umieściłam haftowanego kotka.




Na odwrocie czerwone tło, bo ten kolor też ma znaczenie :)

W sobotę, 3 października odbyła się długo oczekiwana, przekładana z maja I Komunia św. Wojtka. Na tę okoliczność przygotowałam tort z bitej śmietany. Wyszedł naprawdę pyszny!



Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnimi postami. 

11 komentarzy:

  1. Moje ci one! Cudna kartka - cały czas stoi na ławie i cieszy oczy - i słodki breloczek - też cieszy oczy, przypięty do kluczy pracowniczych. Aniu, kochana, raz jeszcze dziękuję! A tort jest obłędny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka i breloczek bardzo ładne:) Torcik pychota:)
    Wszystkiego najlepszego dla Wojtusia i cieszę się, że udało się mu przystąpić do I Komunii Świętej.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! Ten rok był wyjątkowy pod tym względem:, mniej spotkań przygotowujących do uroczystości, bez egzaminu, bez takiej oprawy jak do tej pory było, z niewielką ilością gości...ale nie to jest najważniejsze.
      Tort wszystkim smakował :)

      Usuń
  3. Piękne prace, tort wygląda na przepyszny. Zostaję u Ciebie na dłużej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy uważali, że był pyszny :)
      Cieszę się, rozgość się i zaglądaj!

      Usuń
  4. Tak myślałam, że to kartka dla Justynki :-) Śliczna i ten brelok :-)
    Tort obłędny! Najlepsze życzenia dla Jubilata :-) Moja chrześnica Komunię miała w czerwcu.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i breloczek, ale tort - bajka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wycinanki wychodzą Ci świetnie, dlatego kartka nimi ozdobiona jest taka śliczna. Breloczek z kotkiem słodziakiem ucieszy obdarowaną.
    Jesteś tortową mistrzynią - aż jestem ciekawa jak przeniosłaś obrazek na ciasto?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Wojtek mógł przystąpić do Pierwszej Komunii Świętej. Kartka i breloczek śliczne. Tort pierwsza klasa. Z chęcią bym się poczęstowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka bardzo apetyczna, a tort jeszcze bardziej...Breloczek z kotem śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...