Szukaj na tym blogu

czwartek, 2 stycznia 2020

Nowa chusta na nowy rok

Chustę zaczęłam robić pod koniec września 2019r. i robiłam ją tylko z tzw. doskoku. Teraz, w czasie przerwy świątecznej miałam trochę więcej czasu więc doczekała się ukończenia. Wyszła duuuża! Szerokość w najdłuższym ramieniu trójkąta to 165 cm, ramiona boczne mają po 115 cm. 


 
 Włóczka od KOKONKI, długość 1000m, kolor R01, szydełko 3. Wykorzystałam prawie całą nitkę :)

Bella - pierwsza testerka nowej chusty :)


 Poprzednia chusta też była zrobiona tym samym wzorem virus, ale jest mniejsza o 20 cm w najszerszym miejscu. Nic dziwnego szydełkowałam ją z 800 m włóczki.

Pogoda jest dla nas bardzo łaskawa, tylko niewielkie przymrozki w nocy, a ja jestem już przygotowana nawet na większe mrozy. Trzymajcie się cieplutko!

27 komentarzy:

  1. Piękny ten Twój wirus, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie śliczne, ale pierwsza najpiękniejsza!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podobają się te przejścia kolorów :)

      Usuń
  3. Cudne obie dwie :) Buziaczki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne chusty ! Pierwsza bardziej mi się podoba. Nawet kot jest nią zachwycony :)) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i jest większa, a koteczka jest bardzo ciekawska.

      Usuń
  5. Faktycznie spore rozmiary tej chusty. Fajnie będziesz mogła się nią opatulić :) Kolorki też super zarówno pierwszej jak i drugiej chrusty. Świetne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie się nie opatulam, bo za wysokie temperatury :) raczej wiosenne, niż zimowe.

      Usuń
  6. Ale piękna! Kolory genialne :) Gratulacje Aniu! Wszystkiego naj w Nowym Roku, wielu nowych pomysłów i realizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kolejne kokonki czekają, aby się za nie zabrać :) i też mają fajne kolorki.

      Usuń
  7. Aniu,ślicznie Ci wyszła ta chusta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wyszła! Bardzo lubię ten wzór i już też skończyłam swoją, muszę tylko obfocić. Testerka słodziutka 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta pierwsza chusta (kolory!!!)
    A ja nadal noszę tę od Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie :) Niech nadal dobrze służy!

      Usuń
  10. Piękna chusta, kolory sprawią że szary dzień nabierze blasku, pozdrawiam w nowym roku i życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście kolory mogą odmienić nieciekawy dzień :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Śliczne obie ,a kicia słodka 😊
    Taka chusta wymaga bardzo dużo pracy ,więc tym bardziej podziwiam i jestem pod wrażeniem Aniu .
    Pozdrawiam :)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Praca jest bardzo przyjemna więc nie jest uciążliwa :)

      Usuń
  12. Mnie też dopadł ten virus :)
    Pięknie ci wyszły te chusty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale nie będziemy się z niego leczyć ;) Prawda?

      Usuń
  13. Pierwsza chusta jest urzekająca. Kolory bajecznie przechodzą jeden w drugi, a wzór tylko to podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te chusty. Czyżby :wirus" Cię dopadł?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta, ja też na nią choruje i chyba sobie też zrobię. U mnie dzisiaj to - 5stopni, więc chłodno pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...