Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 kwietnia 2012

Wieniec

Pisałam już, że wyplatanie z papierowej wikliny wciąga, no i wciągnęło mnie. Świetne kursy można znaleźć tu. Bardzo podobają mi się wieńce. Wydawały się bardzo trudne do zrobienia, ale okazało się to nawet proste. Jak na pierwszy taki wytwór, to może być. Do doskonałości to mu bardzo daleko, ale poćwiczę i następne będą zgrabniejsze.


Etapy powstawania mojego wieńca.





Kwiecień rozpoczął się pogodą zgodną z przysłowiem. Mimo tej zmiennej aury życzę udanej niedzieli z palmą w tle :)

19 komentarzy:

  1. Piękny!!! jednym słowem wpadłyśmy po uszy;) ja ten swój zrobiłam po po prostu zaplatając, a Ty widzę podeszłaś poważnie do tematu wyplatania z papieru...efekt bardzo fajny;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka forma mnie urzekła i po prostu musiałam się tego nauczyć.

      Usuń
  2. Aby wianek miał równą formę ja wyplatam go wokół rurki po folii aluminiowej ale można również na pojemniku po lakierze do włosów lub dezodorancie i może być również na kiju od szczotki. Polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za podpowiedzi! Obiecuję spróbować, a na pewno będzie równiej.

      Usuń
  3. Aniu bardzo piekny wieniec...wiadomo,ze za iloscia idzie w parze jakosc...jednak Twoj mimo,ze pierwszy bardzo mi sie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona, że w ogóle mi wyszedł. Na lepszą jakość przyjdzie czas :)

      Usuń
  4. Oj wciąga wciąga jak na pierwszy raz super,chce sie zabrać za wianek ,ąle jakoś nie mam odwagi wiem że będę czymś rzucać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, materiały prawie darmowe, to nawet jak coś nie wyjdzie nie będzie szkoda.

      Usuń
  5. Ciekawe te swoje wytworki robisz... skąd ty bierzesz na to pomysły :) ale śliczny ten wieniec... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci idzie te wyplatanie , ale to nie dla mnie to czarna magia, wolę zostań przy hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. Dla mnie wyplatanie a papierowej wikliny to czysta magia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo super!! na pewno skorzystam! Dziękuję, a Twój wieniec bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  9. prezentuje się bardzo elegancko:) trzymam kciuki za następne dziełka!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super - szczególnie ten biały - pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! jesteś mistrzynią w tworzeniu ozdób z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śmigasz z tą wikliną, ślicznie wyszedł wianuszek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...